ΤΜΗΜΑΤΑ

  • Pilates
Στόχος των ασκήσεων είναι η σωστή ευθυγράμμιση του σώματος, η ισορροπία στην κίνηση, η σύσφιξη και το λεπτότερο σώμα, η ενδυνάμωση της κοιλιακής χώρας, της πλάτης και των μηρών, η ελαστικότητα της σπονδυλικής στήλης και η απαλλαγή από πόνους και ενοχλήσεις, ενώ επιτυγχάνεται βελτίωση της λειτουργίας των πνευμόνων και της κυκλοφορίας του αίματος.

“Μετά από δέκα συνεδρίες, θα παρατηρήσετε μια αλλαγή στο σώμα σας. Μετά από είκοσι, θα την δουν και οι άλλοι, και μετά από τριάντα, θα έχετε ένα ολοκαίνουριο σώμα”.
  • TRX Suspension training
Χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος σας και τη λειτουργική άσκηση βελτιώνει τη φυσική μας κατάσταση. Χάρη στην προσαρμοστικότητα του μπορεί να το κάνει ο καθένας, άσχετα από την ηλικία, το βάρος ή το επίπεδο φυσικής κατάστασης.
  • AERIAL YOGA
Οι παραδοσιακές στάσεις της yoga με τη χρήση των ελαστικών πανιών αποκτούν άλλο ενδιαφέρον. Επίσης η αίσθηση της αιώρησης και της διασκέδασης δημιουργούν ψυχική και συναισθηματική ευδαιμονία.
  • YOGA
Από τα αρχαιότερα συστήματα προσέγγισης της ανθρώπινης ύπαρξης και ενός ισορροπημένου τρόπου ζωής.
  • CROSS TRAINING
Ξεπεράστε τα όρια σας με το συνδυασμό αερόβιων ασκήσεων και ασκήσεων μυϊκής ενδυνάμωσης και πετύχετε άμεση βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης και αύξηση του μεταβολισμού.
  • CIRCUIT TRAINING
Χωριστείτε σε ομάδες και γυμναστείτε με τους σταθμούς.
  • INTERVALL TRAINING
Διάλειμμα; Όχι τόσο εύκολα... ασκηθείτε αυξομειώνοντας την ένταση.
  • CORE 30'
Για να δυναμώσουμε τον "πυρήνα" μας!
  • FIGHT BO
Ένα πρόγραμμα εμπνευσμένο από τις πολεμικές τέχνες συνδυασμένο με τη μουσική, κάνοντας το ευχάριστο για όλους τους ασκούμενους.
  • FITBOXE
Συνδυασμός κινήσεων πολεμικών τεχνών με τη μουσική και τη χρήση σάκων, αρκετά διαδεδομένο στο χώρο του fitness. Καιρός να βάλετε τα γάντια σας!
  • TABATA
Ιαπωνική μέθοδος προπόνησης, εκρηκτική άσκηση με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Το μυστικό είναι η σύντομη αλλά έντονη άσκηση με μικρά διαλείμματα ανάπαυσης
  • BASIC STEP
Ξεκινήστε με τα πιο απλά βήματα και γνωρίστε τον κόσμο του step!!!
  • STEP CHOREO
Χορογραφία με τη γνωστή πλατφόρμα του step, με πιο προχωρημένες διδασκαλίες.
  • AEROBIC
Η γνωστή σταθερή αξία στο χώρο των γυμναστηρίων.
  • DYNABAND
Μυϊκή τόνωση και καλλίγραμμο σώμα με τα λάστιχα.
  • BODY POWER
Πρόγραμμα με μπάρες και αλτήρες με στόχο τη μυϊκή ενδυνάμωση. Τα κιλά είναι δική σας επιλογή!
  • W.o.d.
Workout of the Day ή αλλιώς η προπόνηση της ημέρας, η οποία είναι πάντα διαφορετική.
  • STRETCH 30'
Διατάσεις για την αύξηση της ελαστικότητας, της κινητικότητας και την πρόληψη των τραυματισμών.